+381 64 12 22 132 info@liverich.org

Besplatne NTC radionice za darovitu decu

Posle predivnog i uspešno održanog NTC vikenda, nastavili smo sjajnu saradnju sa NTC centrom na radost, korist i zadovoljstvo dece grada Užica.
Tokom maja počeo je ciklus besplatnih NTC radionica za darovitu decu, za učenike IV razreda. Radionice se održavaju u prostorijama Prve osnovne škole i na radionicama učestvuju deca iz svih užičkih osnovnih škola.
Radionice volonterski drže predavači iz više osnovnih škola, koji su odabrani od strane NTC-a, i to na osnovu kvaliteta domaćih zadataka koje su uradili tokom NTC seminara za predavače i vaspitače u okviru NTC vikenda.
Deca koja učestvuju u radionicama su odabrana od strane učitelja i stručnih službi škole.
Radionice su osmišljene na dinamičan i zanimljiv način, kao kombinacija intelektualnog rada i motoričkih aktivnosti. Radionice imaju za cilj razvoj kreativnog i funkcionalnog razmišljanja i efikasnog učenja.
Na kraju rada, decu očekuju NTC diplomice, sa potpisom autora NTC programa.
Kroz NTC sistem učenja, i same radionice za darovitu decu, naučene su jednostavne, učinkovite i nadasve korisne grafomotoričke vežbe koje stimulativno deluju na fizički i mentalni razvoj deteta.
Većina dece spontano prepoznaje apstraktne simbole, ali s vremenom gube interes, jer roditelji ne znaju kako da ih povedu na viši nivo koji je izuzetno stimulativan za razvoj misaonih procesa. Upravo NTC alati nude jednostavan prelaz na složenije forme apstraktnih klasifikacija i serijacija, što je osnova razvoja matematičke/logičke inteligencije.

 

Ciljevi radionica:

  • Podizanje nivoa intelektualnih sposobnosti svih učenika koji učestvuju u programu
  • Sprečavanje poremećaja pažnje i koncentracije u školskom periodu
  • Razvijanje brzine razmišljanja, povezivanja i zaključivanja (funkcionalno znanje)
  • Pravovremeno uočavanje darovitih učenika i podsticanja razvoja njihove darovitosti

I sve sa ciljem da je razvoj funkcionalnog razmišljanja imperativ u hvatanja u korak s obrazovnim sistemom razvijenijih država.